wiebeltand - Reisverslag uit San Marcelino, Filipijnen van Menno-Liza-Lennard - WaarBenJij.nu wiebeltand - Reisverslag uit San Marcelino, Filipijnen van Menno-Liza-Lennard - WaarBenJij.nu

wiebeltand

15 December 2014 | Filipijnen, San Marcelino

Geweldige aankomst op Airport Manila.
3 broers, 2 neefjes en nichtje aanwezig om ons op te halen.
Lennard werd gelijk in de armen gesloten en zat vol energie. Hij had alleen maar 3 uurtjes geslapen, hoe is het mogelijk.
De neefjes (Kerz is 8 jaar, Matt is 4) waren natuurlijk erg nieuwsgierig naar Lennard. Ook andersom.
Lennard vroeg gelijk hoeveel Wiebeltanden Kerz had en liet trots zijn 2 wiebeltanden zien.
Maar hij kon niet tegen Kerz op, die had namelijk een wiebelgebit. En dat waren niet zijn melktanden. Kinderen snoepen hier erg veel en verwaarlozen hun gebit. 1-0 voor Kerz.

Toch nog weer een heel lange busreis. Manila was gelukkig niet zo druk dan anders, daar waren we in 2 uur door. Laatste stuk schoot niet op, zodat we pas om 18.00 lokale tijd bij Mama waren. 27 uur in totaal onderweg. Toch nog genoeg energie om een gezellige avond te hebben waarbij de drie dozen die we hadden verstuurd natuurlijk moesten worden uitgepakt.
Allemaal blije gezichten, iedereen weer een voorraad kleding, lotion, en ander spul.
Eerste hele dag waren we wel moe, veel geslapen.
Nu, de tweede dag gaan we zwemmen. De groep die meegaat wordt steeds groter, dat wordt dus gezellig.

Alles goed dus, hopelijk daar ook!
groetjes